När jag scrollar på t.ex. forumet här fungerar det bra men vid vissa hemsidor som har kartfunktion så blir "hoppet" för stort. Skulle föredra en steglös "rullning"
Jan-Olof skrev:Uppstår problemet bara på webbsidor? Det jag hittar i Firefox är Inställningar, Webbläsning (längst ned på sidan), där du kan välja mellan autorullning och mjuk rullning. Jag har inställningen mjuk rullning och har inga problem.
bosse skrev:Jan-Olof skrev:Uppstår problemet bara på webbsidor? Det jag hittar i Firefox är Inställningar, Webbläsning (längst ned på sidan), där du kan välja mellan autorullning och mjuk rullning. Jag har inställningen mjuk rullning och har inga problem.
Detta gäller Brave men jag kollar!!
Jan-Olof skrev:Är det blixtvakt.com du menar? Den enda inställning som finns där (de tre punkterna uppe till höger i bilden) är val av tema.
bosse skrev:Provade med en annan dator (båda laptop) och olika möss. Där fungerade scrollningen ok! Båda cinnamon men den fungerande är 21.3 och den andra 20.3. Tror nog mer på att det är musen som spökarKollar vidare med musbyte senare
Mikael skrev:I Cinnamon tycks man ha skrotat den inställningen...
Återgå till Övriga supportfrågor
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst