Jan-Olof skrev:Så det fungerar inte om du går via startmenyn och väljer Inställningar, Förvalda program?
Jan-Olof skrev:Nej, men en del. Du kan t.ex. välja vilken spelare som skall starta när du dubbelklickar på en musik- eller videofil.
bosse skrev:Jan-Olof skrev:Så det fungerar inte om du går via startmenyn och väljer Inställningar, Förvalda program?
Sitter vid fel maskin, kollar senare. Tycker det verkar konstigt att OS styr över webbläsaren. Tidigare erfarenhet säger mig att valet har gjorts i webbläsaren. Hoppas det stämmer. Tack för tipset. Styr "Förvalda program" över all mjukvara?
bosse skrev:Nu blev det lite underligt, när jag startar Brave syns den i Panelen och för att se den så får jag högerklicka och välja: skicka till annan skärm. Tidigare fungerade det som vanligt och jag vet inte vad som hänt?
Mikael skrev:Funderar på att överge Vivaldi, blev lite sur när de (medvetet?) plockade bort stöd för det som kallas 'WebHID'.
Har installerat Brave, nu endast i Windowsmiljö. Ser att man inte kan påverka utseendet lika mycket som i Vivaldi.
Om man nu skulle vilja ha *) bokmärkesfältet nederst - går det att lösa med tillägg?
*) Varför? Ja varför inte?
Återgå till Vanliga frågor och svar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst