Visserligen endast om man väljer senaste veckan, men ändå!
https://distrowatch.com/table.php?distribution=mint
Marie SWE skrev:Så den listan ska nog tas med en stor nypa salt, då majoriteten av linux användare aldrig besöker den sidan.
Nu när jag kikade på hur de kommer fram till siffrorna så var det andra gången på 6år jag besökte den hemsidan
Osprey skrev:Marie SWE skrev:Så den listan ska nog tas med en stor nypa salt, då majoriteten av linux användare aldrig besöker den sidan.
Nu när jag kikade på hur de kommer fram till siffrorna så var det andra gången på 6år jag besökte den hemsidan
Ojdå!! det var nog nästan 6 år sedan jag var där, måste nog besöka den snart så jag inte försvinner ur räkningen...![]()
![]()
(rent taktiskt borde vi alltså inte lägga ut aktuella siffror här på forumet - utan istället lägga ut en länk med "se här hur det är nu...". För då kommer vi att få ett antal "poäng" till för Mint, med siffrorna utlagda här så får vi förmodligen inget extra, eftersom det bara är bilder av hur det ser ut...)
Marie SWE skrev:Din webbläsare är för gammal...
Jan-Olof skrev:Marie SWE skrev:Din webbläsare är för gammal...
Det meddelandet fick jag från en bank vid något tillfälle. Skickade då ett brev till deras support och påpekade att min webbläsare var den senaste versionen och att det snarare var deras webbplats som var föråldrad. De uppdaterade sin sida redan dagen efter
Jan-Olof skrev:Ja, länken fungerar i både Firefox och Chromium. Visning av sidans källkod fungerar också.
Osprey skrev:Jag kör en vanlig Firefox normalt och Chromium ibland, vill jag vara hemlig så kör jag TOR...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst