Min
Nybörjarguide,lokalt hemmanätverk Mint18.3->olika MS-Windows nätverks guide jag gjorde som pedagogik/minnes notering medans jag började lära mig linux och nätverk kan skrotas, då den inte funkar på mint19 eller nyare och den var bara upp till win7.
Lika så den andra jag påbörja men aldrig slutförde är inget att spara på, då den garanterat är totalt obrukbar... och jag har inte ens Mint, så jag kan inte ens göra om den.
Samt Linux är som det är fortfarande, så göra en GUI-style guide, som är denna sidan av millennieskiftets enklaste melodi, i alla OS utom Linux som inte ens går att göra 100% GUI vägen om det är ett win/linux nätverk utan att göra filhack... och då går det fortast att ta det via terminal direkt o hacka ettpar filer. än att göra 50% i Gui och 50% filhack.
Så den jag gjorde på 18.3 som fungera är "nostalgi bruk only" då 18 är EOL.. den på 19 är EOL oxå tror jag och inte ens klar.
Så jag säger skrota dem.
Edit
eller skapa en underkategori Gamla Guider så kan de som använder gamla OS hitta info, medans de som använder nyare OS med support inte blandas ihop med EOL info.