Har inte pratat med honom, men antar att han redan är medveten om problemet....
Det här tror jag dock är ett problem där man inte i klartext får utskrivet vad det är som inte stämmer....
Marie SWE skrev:Har något identifierats sedan jag tittade in sist?
Jag har följt forumet utifrån, då jag inte orkar logga in om jag varit frånvarande mer än 2timmar så jag blivit utkickad.
Osprey skrev:Det verkar finnas rätt mycket om det här på nätet och det handlar förmodligen om "missed autologin on phpbb". Jag kan inte testa något, så det är nog bara Carl Uno....
(men för en "autologin" så måste du förstås ha något sparat på burken "Marie SWE".....
Marie SWE skrev:Det är lite smått irriterande att behöva logga in var 121:e minut hela tiden även att jag har datorn på och sidan öppen i en annan tab.
Mikael skrev:Marie SWE skrev:Det är lite smått irriterande att behöva logga in var 121:e minut hela tiden även att jag har datorn på och sidan öppen i en annan tab.
Inget problem för min del. Jag startar webbläsaren när jag ska surfa och stänger den när jag surfat klart. (Jmfr. kylskåpsdörren)
Om jag, när jag surfar, vill besöka detta forum krävs endast en extra knapptryckning för att logga in. Finns inga nya inlägg och/eller att jag inte tänker skriva något stänger jag fliken, eller väljer annat bokmärke.
Det är sällan jag har mer än en webbläsarflik öppen (jag klarar ändå inte av att läsa mer än det som står på en flik åt gången). Ett besök här på forumet tar väl i snitt 20 sekunder skulle jag tro och besöken är kanske som mest tre gånger per dag.
Marie SWE skrev:Nu har det gått sedan April och det är fortfarande ett problem och börjar bli irriterande.
Det kanske är dax att fixa problemet..... eller Ta bort rutan: [ ] Logga in mig automatiskt vid varje besök.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst