Hur ofta uppdateras Lmde?

Hur ofta uppdateras Lmde?

Inläggav Raggos » ons dec 07, 2011 5:41 pm

Hej!
En liten undran, hur ofta uppdateras Lmde 2011-08. :? Den senaste uppdateringen är från 2011-10-09. Det kanske inte har någon betydelse men man är van vid att det kommer några uppdateringar varje månad så man undrar om man har rätt "källa" inställd.
Mvh
Raggos
Raggos
Ninja
 
Inlägg: 124
Blev medlem: lör jun 11, 2011 8:18 am

Re: Hur ofta uppdateras Lmde?

Inläggav Jan-Olof » mån dec 12, 2011 3:15 pm

Jag antar att utvecklarna för tillfället har mycket att göra med de olika utgåvorna av version 12. Hur ofta det kommer nya uppdateringar kan ju också variera en del. Ibland kan det vara lugna perioder...
Jan-Olof
Finansiär och Beskyddare
 
Inlägg: 1682
Blev medlem: tis dec 08, 2009 2:07 pm

Re: Hur ofta uppdateras Lmde?

Inläggav tux-sven » mån dec 12, 2011 6:30 pm

Om man kollar på forumssidorna som följer LMDE "Debian testing" så kan man märka att intåget av Gnome3 ställt till med en hel del bekymmer. Det är säkert därför Clem hållit tillbaka uppdateringarna för att spara oss andra dessa prövningar. När han har en bra lösning för LM12 så kommer nog detta att implementeras i LMDE åxå.

Det är bara att ta det lugnt och fortsätta följa LMDE "Latest". Jag är väldigt glad att Clem håller tillbaka uppdaterinarna. :D
Den som är otålig kan ju prova att växla över till "Testing", men jag höjer ett varnande finger!! Det lär lätt bli massa strul. :?
Användarvisningsbild
tux-sven
Ninja
 
Inlägg: 360
Blev medlem: tor nov 19, 2009 9:26 pm
Ort: Götene


Återgå till Övriga supportfrågor

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron