Hur laddar man filer till Google drive ?

Hur laddar man filer till Google drive ?

Inläggav Maria E » lör jul 30, 2016 1:17 pm

Hur laddar man upp filer till google drive. Jag får bara felmeddelanden... Jag kanske får ett annat felmeddelande precis när datorn kommer på att det inte funkar men det ser jag aldrig eftersom jag går ifrån datorn när jag har valt filer att ladda upp. jag använder Linux Mint Rafaela KDE. Vissa filer funkar att ladda upp men inte hela mappen Home verkar det som...

/Maria
Bilagor
Upload  to drive.jpeg
Upload to drive.jpeg (171.62 KiB) Visad 4813 gånger
Starting upload.jpeg
Starting upload.jpeg (173.8 KiB) Visad 4884 gånger
Something went wrong.jpeg
Something went wrong.jpeg (138.93 KiB) Visad 4915 gånger
Maria E
Munk
 
Inlägg: 11
Blev medlem: lör aug 15, 2015 11:33 am

Re: Hur laddar man filer till Google drive ?

Inläggav Arne » mån aug 15, 2016 11:37 am

Maria E skrev:Linux Mint Rafaela KDE


Inte för att jag vet vad Rafaela KDE är för något?
Själv har jag oubuntu KDE rakt av och har inte något behov av att installera några Google drive.
Bilagor
KDE.png
Kontrollera i Pakethanteraren om du har dessa fyra KDE filer? Om inte, så installera dem.
KDE.png (39.6 KiB) Visad 4806 gånger
Arne
Munk
 
Inlägg: 36
Blev medlem: lör aug 13, 2016 7:05 am

Re: Hur laddar man filer till Google drive ?

Inläggav Maria E » tis aug 16, 2016 3:16 pm

Jag har fått hjälp av en som jag känner med att lagra på Google drive. Det tar ju ofta så lång tid att få svar här ibland. Ibland får jag inte svar alls. :( Dessutom tas många av mina inlägg bort... :( Jag räknas fortfarande som nybörjare här på forumet trots att jag har varit med här i över 1 år. Använder alla Linux Mint Sarah här på forumet eftersom det verkar som om ingen vet vad Linux Mint Rafaela KDE är för något. Jag trodde att de flesta här använde Linux Mint eftersom forumet heter Linux Mint.
/Maria
Maria E
Munk
 
Inlägg: 11
Blev medlem: lör aug 15, 2015 11:33 am

Re: Hur laddar man filer till Google drive ?

Inläggav LennartL » tis aug 16, 2016 7:09 pm

Maria E skrev:Jag har fått hjälp av en som jag känner med att lagra på Google drive. Det tar ju ofta så lång tid att få svar här ibland. Ibland får jag inte svar alls. :( Dessutom tas många av mina inlägg bort... :( Jag räknas fortfarande som nybörjare här på forumet trots att jag har varit med här i över 1 år. Använder alla Linux Mint Sarah här på forumet eftersom det verkar som om ingen vet vad Linux Mint Rafaela KDE är för något. Jag trodde att de flesta här använde Linux Mint eftersom forumet heter Linux Mint.
/Maria

Jo dom flesta här i forumet använder nog någon distro av LinuxMint.
Sedan skiljer det ju en del på dom olika distros som finns.
Jag själv har aldrig testat KDE så där kan jag inte hjälpa till alls.
Och Google drive har jag inte heller.
Sen är det ju så att man inte sitter vid datorn mer än då och då så därför kan svar dröja.
Men kanske det finns någon som kan hjälpa dig med Google drive.
Lycka till
och ha en fin kväll!
Användarvisningsbild
LennartL
Finansiär och Beskyddare
 
Inlägg: 759
Blev medlem: mån apr 30, 2012 7:22 pm
Ort: Örebro


Återgå till Övriga supportfrågor

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster

cron