Bloggare sökes

Bloggare sökes

Inläggav carl-uno » tis jul 21, 2009 2:30 pm

Idag bloggar jag ensam på linuxmint.se och det sker alltför sporadiskt. Därför söker jag en eller flera personer som är intresserade av att blogga om linux mint på linuxmint.se. Det kan vara ur perspektivet användare, nybörjare, utvecklare eller för att blogga om nyheter som berör linux mint.

Hör av er om ni är intresserade och skriv lite om vad ni har för erfarenheter och vad ni vill skriva om.

Jag kan tyvärr inte betala ut någon lön för detta (om nu någon trodde det), men förutom att komma högre i sökmotorer och ha ett bra intresse att skriva i en CV så kan jag erbjuda en mycket exklusiv mailadress (alias), vadduvill@linuxmint.se.
Hälsar

Carl-Uno Olsson, grundare av linuxmint.se
www.carl-uno.se
carl-uno
Ruler of this Universe

Re: Bloggare sökes

Inläggav bittin » tor jan 14, 2010 9:47 am

kan man få en @linuxmint.se adress utan att blogga :3
bittin
Munk

Inläggav carl-uno » mån jan 18, 2010 8:36 am

bittin skrev:kan man få en @linuxmint.se adress utan att blogga :3

Eftersom det drar med sig en del administrativt arbete att sköta mailadresser så kan för tillfället bara de som i någon form gör en värdefull insats för projektet få en mailadress.

En variant skulle kunna vara att intresserade stöttar projektet genom att betala en mindre avgift för en mailadress. Tror ni att det finns ett intresse för det?
Hälsar

Carl-Uno Olsson, grundare av linuxmint.se
www.carl-uno.se
carl-uno
Ruler of this Universe

Inläggav Kema01 » mån maj 24, 2010 12:38 pm

Nu har ju denna tråd funnits ett tag men jag har precis installerat mint 9 för 3 dar sen och helt ny på linux men jag är intresserad av att blogga om mina upptäckter och problem.
Kema01
Nykomling

Återgå till Webbsidan