Titlar i forumet

Här diskuterar vi forumet på linuxmint.se/forum.

Titlar i forumet

Inläggav carl-uno » sön maj 09, 2010 10:22 am

Jag har aktiverat funktionen med titlar i forumet. Det innebär att man stiger i graderna efter hur aktiv man är i forumet. Titlarna tilldelas automatiskt och efter förtjänst med ett undantag, jag själv.

Med tanke på att jag inte är tillräckligt aktiv på forumet för att få en hög titel så har jag manuellt tilldelat mig en mer passande titel. 8-)

Jag låter listan över titlar och antalet inlägg som krävs vara hemlig så det blir lite mer spännande.
Hälsar

Carl-Uno Olsson,
Community Leader Linux Mint Sweden, lokalpolitiker och företagare, http://www.klokskap.se/.
Ge ett bidrag till communityn genom att swisha 0702209529.
Användarvisningsbild
carl-uno
Community Leader
 
Inlägg: 153
Blev medlem: tis jul 21, 2009 10:53 am
Ort: Kvänum

Re: Titlar i forumet

Inläggav bittin » ons maj 12, 2010 7:45 am

Skojigt =)
bittin
Ninja
 
Inlägg: 420
Blev medlem: sön jan 03, 2010 4:21 pm

Re: Titlar i forumet

Inläggav Maria E » fre sep 09, 2016 1:37 pm

Jag borde ha en högre tilel än Lärjunge. Jag har skrivit en del inlägg här men många av dessa har tagits bort :cry:
/Maria
Maria E
Munk
 
Inlägg: 11
Blev medlem: lör aug 15, 2015 11:33 am

Re: Titlar i forumet

Inläggav Jan-Olof » fre sep 09, 2016 11:39 pm

Normalt städas inlägg bort om de innehåller felaktiga uppgifter, inte leder till något resultat eller inte längre är aktuella. Alla som är aktiva i forumet får ibland inlägg bortstädade. Jag ser i loggfilen att du också själv har raderat en del av dina inlägg.
Bilagor
Borttaget inlägg.png
Borttaget inlägg.png (7.2 KiB) Visad 7054 gånger
Jan-Olof
Finansiär och Beskyddare
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: tis dec 08, 2009 2:07 pm

Re: Titlar i forumet

Inläggav Maria E » lör sep 10, 2016 8:39 pm

Om det är på detta vis vad beror det då på att en del har så många inlägg om inlägg städas bort ? Jag har hittat många gamla inlägg också och de borde ju städas bort eftersom du påstår att gamla inlägg är inaktuella.

Jag har inte medvetet raderat mina inlägg . Jag har gjort fel när jag har skickat inläggen. Jag har nog klickat på spara istället för skicka.

/Maria
Maria E
Munk
 
Inlägg: 11
Blev medlem: lör aug 15, 2015 11:33 am


Återgå till Forum

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster