Välkomna till forumet på LinuxMint.se

Här diskuterar vi forumet på linuxmint.se/forum.

Välkomna till forumet på LinuxMint.se

Inläggav carl-uno » tis jul 21, 2009 12:29 pm

Linux Mint växer och är en av de mest populära Linux-distributionerna. Gruppen svenska användare växer också och det har funnits önskemål om ett eget svenskt forum som kanske blir lättare att hitta än den svenska kategorin i forumet på linuxmint.com.

Så känn er välkomna allihop. Kasta er in och skriv. Forumet är tämligen värdelöst utan användare.

Vis av erfarenheterna från forumet på zencart-se.se så är ni tvungna att registrera er innan ni kan skriva i forumet. Dessutom ska registreringen godkännas. Detta för att forumet inte ska bli fullt av spam. När ni väl är registrerade så är det relativt högt till taket även om jag hoppas att alla lider av normalt folkvett. På zencart-se.se närmar det sig 1000 inlägg och där har jag aldrig kastat ut person. (Däremot ett antal porrspamande botar innan jag införde registreringskrav.)
Hälsar

Carl-Uno Olsson,
Community Leader Linux Mint Sweden, lokalpolitiker och företagare, http://www.klokskap.se/.
Ge ett bidrag till communityn genom att swisha 0702209529.
Användarvisningsbild
carl-uno
Community Leader
 
Inlägg: 153
Blev medlem: tis jul 21, 2009 10:53 am
Ort: Kvänum

Re: Välkomna till forumet på LinuxMint.se

Inläggav testanvändare » tis jul 21, 2009 1:18 pm

Registrerade och loggade in som en vanlig sketen användare för att kolla så allt fungerar och det gör det ju.

mvh
Carl-Uno
testanvändare
Nykomling
 
Inlägg: 1
Blev medlem: tis jul 21, 2009 1:14 pm


Återgå till Forum

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst